Vi var alla en gång små

2009-10-03 - 20:58:34
Har varit och hälsat på mitt 8 dagar gamla kusinbarn idag. Och han är inte söt, han är det vackraste jag sett. Finaste pôjken jag skådat, faktiskt. Köpte en body till honom, med matchande sånna där plysch byxor och barbapappa strumpor.
Käkat mat med Tess och Mats, sen fikat. Theo har legat på min högerarm och gosat, vilket har resulterat i Theo-arm, men han är värd all smärta. Jossans fina pojk <3



Har även varit till Arvika idag på mârten med Anette, Lennart och Andreas.. Köpte mârtengodis såååklaaart. Men det blev inte så mycket annat gjort förutom fika pga det ständigt nerösande regnet.
Och på dirren efter vi hade kommit hem slängde jag mig på bussen till Theo boii.


Nu återstår bara min sociala "plikt" såhär på lördagskvällen, har precis kommit hem från Theo.
Och smärtan ska jag försöka glömma.

Love
Postat av: clara

tack älskling <3

2009-10-04 - 10:12:07
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0