Vintertid

2009-10-25 - 10:59:00
Idag bjuder rutiner oss på en extra timme. Det är dags att ställa tillbaka klockan en timme och gå in i vintertid. Jag blev själv väldigt glatt överaskad när jag vaknade klockan tio och kände att jag var helt perfekt utvilad, slår på tvn och upptäcker att 09:00 nyheterna sänds. Gött, kunde ligga kvar med gott samvete, men det hade jag ändå inte ro till.



Håller på att konvertera en film till ipod touch format, en ny Wallander.. Prästen tror jag det va. Då har jag något att titta på när jag åker tåg imorgon.
Å andra sidan borde jag läsa min bok, eller göra spanskan. Tror fan att jag ska försöka göra mig av med språk kursen, läsa något annat istället. INGA moderna språk för min del, fyfan. Då läser jag hellre en extra kurs i arbetssätt och ledarskap eller något.

Nu får vi främmat också, kanske dags att klä på sig lite mer anständiga kläder.

Postat av: clara

vilken tid går ditt tåg imorn? puss

2009-10-25 - 12:35:30
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: Clara

jag kommer fram till karstad halv 12 redan, och det kan hända att jag ska vänta där lite typ någon timme och isf så borde vi ju passa på att ses mellan tågen hihi :D

2009-10-25 - 13:03:16
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0