11 september

2009-09-11 - 08:40:45

Vaknade en timme tidigare än jag behövde idag, och kunde inte somna om. Svarade på två grattis sms och skickade sedan ett grattis sms till Ida, och två sekunder senare ringer hon. Underbart att höra hennes röst igen. Och sjuk har hon blivit stackaren. Måste ligga inne på sin födelsedag och allt. Krya på dej älskling <3.

Ja jag fyller faktiskt 16 år idag, och på min 16 årsdag är jag äntligen tillbaka på min födelseort. Känns nostalgiskt men ändå inte eftersom jag inte minns ett skit. Åker hem idag, till Alunda. Det känns fel och jobbigt, men ska bli skönt att träffa alla igen!
Ska bli kul att se hur många i klassen som minns att jag sa att jag fyller år 11 september :)




8 år sen. Minns dagen inte bara som min födelsedag, utan också som dödsdag för tusentals oskyldiga människor.
Nyhetsmorgon och alla sånna jävla program kommer präglas av den 8 år gammla tragedin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0