16 år

2009-09-12 - 22:00:42
Använder pappas dator nu, tog inte med mig min. Vilket visade sig vara ett smart drag eftersom något stolpskott har pajjat det trådlösa bredbandet här hemma...

Har träffat Ida och Clara idag. En nostalgikväll som heter duga. En febersjuk Ida och god mat, massa minnen och skratt. Jag älskar det. Och det läskiga är att det kändes precis som vanligt. Ni har inte förändrats ett enda dugg och jag är så otroligt glad för att ni fortfarande är ni. <3
Men Alunda känns som det brukar. Är rädd för att springa på folk som jag känner igen men som jag inte vet om jag ska hälsa på eller inte, som kanske vet att jag flyttat men som kanske inte är den som bör fråga hur jag har det.
Men större stunder har det varit bra, och jag längtar hem. Till Kil.

Fått mina presenter idag också. Mucho trevligt. Om jag hämtar ut objektivet till kameran imorgon på vägen hem kanske jag kan fota det när jag är hemma sen :).


Ha de gött.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0