Det är inte lätt när det är svårt...

2009-09-25 - 21:56:43
Idag är det fredag. Denna fredag var nog en av dom bättre i mitt liv, åkte till skolan med 9:20 bussen, och åkte hem med 12:15 bussen pga att äckel spanskan var inställd. Skulle egentligen hem till Therese efter skolan men det blev inte av.
Så jag åkte till farmor och farfar (ja jag måste faktiskt hälsa på dom ibland nu när jag bor så nära) istället och fick lunch och fika. Och pengar för att jag har namnsdag nästa tisdag (tillsammans med Jennifer).

Skulle egentligen åka hem imorgon förmiddag, planen var att jag skulle åka med ett tåg som går från Karlstad 10:25. Men även det blev ändrat. Nu har jag istället inte ens bokat någon biljett, men har preliminärt bokat en i mina tankar som går runt fyra. Får se hur jag gör, och om det finns platser. I värsta fall får jag väl åka på söndag morgon. Eftersom jag är ledig måndag-tisdag och för övrigt har planerat och bokat en återträff med mina gamla lärare på Olandsskolan.



Usch jag sitter faktiskt här och har en stor sten i magen,
egentligen borde jag inte ha det. Men jag vet inte varför jag har de...
Egentligen borde jag vara lycklig.
Egentligen borde jag sluta tycka synd om mig själv...
För egentligen har jag det bra,
jag är frisk,
jag har inte speciellt många tunga problem.
Och jag älskar och tänker otroligt mycket på min äldsta kusin. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0