Förväntan men något du ska veta är att inget blir som man tänkt

2009-09-08 - 18:42:32

Oj, här var den länge sen man var...
Men jag måste säga att jag fått sån bra rutin på mitt liv nu, dator har inte varit prio ett. Nej nu går faktiskt mina egna känslor om hur jag mår först. För jag är otroligt rädd att typ snubbla ner i nått tråkigt mönster och enbart längta hem. Vilket jag gör, men det är också blandat med många roliga och glada stunder.

Skolan går bra, känns som att våran lilla klass har kommit igång bra i processen att lära känna varandra. Och i morgon är det dags för vårt första skolfoto ihop. Maria ville bestämt att vi skulle ha något tema på gruppfotot, och vi beslutade oss för att gestalta olika musikstilar. Men hur fan gestaltar man Kent?
Tror det blir min kavaj i alla fall, och så tror jag mina glasögon åker på. Måste bli bättre på att använda dom. Och så ska jag nog ha mina nya thigts som jag köpte i stan idag med Therese.


Pappa var här i helgen. Var väl helt okej att träffa honom.. I lördags åkte vi + Anette & co ut till Lennarts barndomshem i Östmarka. Fiskade och lite sånt där. Jag har upptäckt hur mycket jag älskar att kliva ur bilen på Sveriges mest fridfulla, tysta och vackra plats, och stoppa i fötterna i tre storlekar förstora gummistövlar och bara vara. Det är så tyst så att det nästan gör ont. Det enda som hörs är människorna som befinner sig i just DIN närhet, och i Östmarka är det aldrig speciellt många. Mitt ute i ingenstans. Jag mår bra där.
Bort från anklagande blickar till höga, tysta tallar. Ett blankt tjärn och en hund som ligger på verandan till ett rött hos med... vita knutar.

Och på lördags kvällen blev det en kräftskiva med fem kilo kräftor och ännu mer sällskap. Lundin m. familj kom över. Riktigt länge sen jag träffade dom, och M.
Gött vare, och jag åt mer än jag behövde....

Och på fredag kommer jag hem. Hur vill ni ha det där hemma? Vilken dag passar det att träffas?

Postat av: Clara

du är hemskt eftetlängtat<3 jag åker ut till alunda på fredag med ida och är öppen för förslag, kan ses när/var som hellst och gjärna så mycket som möjligt!

2009-09-08 - 19:21:04
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: clara

okej, ja dygnet är, vad,75 timmar så vi ska nog hinna med det mesta! jag & ida har ju planer på kulturnatten på lördag kväll / eftermiddag eller så och du är självfallet helt och fullt välkommen att joina det !

2009-09-08 - 21:01:12
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0