I'll cut my hair, I'll find a job. I'll do anything to conceal my scrubs. But I can't believe it, it isn't me. I don't know who I'm trying to be

2009-09-09 - 18:28:46
Idag när jag vaknade förberedde jag mig på två saker.
1. Skolkort
2. Veckans längsta och värsta dag

Skolkortet gick bra, mina kära naturare bestämde att klassen skulle ha ett musiktema på gruppbilden. Ja trots att vi är naturare så är vi ganska estetiska också. Några som spelar musik, många som tecknar och som gör det sjukt bra, några som gillar teater osv. En härlig blandning individer.

Dagen blev inte så lång som vi befarat. På dagens näst sista lektion som var matte med Ulla så sa hon att Narcisa har blivit sjuk. Alla bara vrålade av lycka. Att få komma hem med en tidigare buss. Och några var glada för att få vara hemma FÖRE klockan åtta (eftersom vissa har väldigt långt att åka).

Så dagen har varit helt okej. Gick upp ovanligt tidigt idag, så jag är helt slut. Det känns framförallt i ögonen, har väl fått tooo muuch intryck idag xP.
Och ikväll (eller om 6 minuter) börjar sändningen till Sverige-Malta matchen. Tror jag ska försöka se hela matchen idag, och sen lägga mig och somna till Efterlyst som äntligen har börjat igen!
Några andra bottenskrap som också har börjat i samma veva är Idol och Andra Avenyn (som jag sjääääälvklart kollar på, hahah).

Nej, nu ska jag göra något åt mitt liv. Är så jävla trött så jag skulle kunna somna på fläcken.
Aktivera mig, eller något. Kanske läsa novellen jag valde till ett svenska A - arbete för typ femte gången. Sjukt bra är den. Spöket Milton, av Jonas Hassen Khemiri.. Nån som har läst?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0