Jag får liksom ingen ordning på mig liv..

2009-09-02 - 18:55:39

Nannanana, nanananaa.. Jävlar va jag nynnar på den låten dessa dagar.

Har egentligen inget att skriva.....
Veckans tuffaste dag har nu passerat. Imorgon väntas den bästa dagen på veckan, börjar 10:40, slutar 14:00.

Imorgon kväll eller på fredag kommer pappa! Har inte träffat honom på tre veckor nu. Och om det är uppehåll så åker vi eventuellt med Andreas, Anette och Lennart till Östmarka och fiskar och lite sånt. Älskar det stället!


Ah just det. Boda borg igår. Var med Asker, Miriam och Sabina. Och det var ju trevligt att umgås med dom osv, men det var väldigt irriterade när det inte gick bra. Det hela gick ut på att få så många stämplar som möjligt, som man skulle få om man klarade ett "rum". Och gick man in i ett rum och klarade det, så var det två rum kvar som man va tvungen att klara för att få stämpeln. Och vi klarade aldrig alla tre rum, för om man misslyckas så tänds en röd lampa och man är tvungen att gå ut och börja om från rum ett. Lite krånligt att förstå kanske. Klassen var uppdelat i tre lag, ETT lag fick EN stämpel. Jag skulle väl kunna tänka mig att åka dit igen, fast med någon som varit där förut, eftersom man inte får någon som hellst introduktion om vad man ska göra i rummen, man får liksom gissa.


Andreas ligger här brevid och kollar på Day after tomorrow (nej det har inte fixats något trådlöst bredband än, så jag använder datorn i Andreas rum).
Och jag är hungrig som ett jävla as.

Pusshej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0