Jonas Bane?

2009-09-01 - 19:23:35

Höll på att vrida nacken av mig igår när jag åkte förbi en busshållplats mitt i Karlstad.
Var det verkligen Jonas Bane? Den finaste pôjken i Andra avenyn? 
 
Kolla; Andra avenyn tittare vet ju även vem Maya Rung är, hon som spelar Liv. Hon är ifrån Värmland (om jag inte minns helt fel ifrån Karlstad). Och var gör Jonas Bane här om han inte skulle vara och hälsa på Maya kanske? Är det lite love på gång eller?

Hahah, gud va löjlig jag är. Men det var det första som kom upp i skallen på mig. Eftersom dom har spelat "par" i serien så varför inte liksom? Ni vet huvudpersonerna i High school musical? DOM är faktiskt tillsammans (och dom spelar också par i filmerna).
Men ändå, en liten gullig tanke ju.

Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-09-02 - 16:09:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0