Lost and insecure You found me, you found me Lyin' on the floor Surrounded, surrounded Why'd you have to wait? Where were you? Where were you? Just a little late You found me, you found me

2009-09-22 - 20:09:39
Det mesta går rätt bra nu för tiden. Förutom att jag kanske är sveriges mest korkade naturare så försöker jag i alla fall låtsas om att allt går jättebra. Och imorgon har vi onsdag, den värsta dagen på veckan, men direkt efter den värsta kommer den bästa dagen, torsdag.
Och på torsdag ska jag med Bodil och Maria hem (dom har lägenhet i Karlstad) och vi ska beställa hem pizza och bara chilla (som man säger i N3 och N2).

På torsdag ska jag till Expert och hämta ut 50 färsk, framkallade bilder från Taizé oxh skolavslutningen från Idas kamera.
Och till helgen kommer jag hem! Ska försöka komma med ett tåg på lördag förmiddag, så stannar jag till tisdag.

Detta blev ett "hattigt" inlägg. Men jag var jämt tvungen att skriva av mig lite. (Man säger jämt jämt här i Värmland vettni).

Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0