There's no time.

2009-09-26 - 23:15:16

Jag är i Alunda nu. Tog halv fem tåget ifrån Karlstad så jag var i Uppsala vid nio. Då träffade jag Mattsson vid bussen som jag inte sett sen skolavslutningen liksom! Han gled vidare på fest den jäkeln.
Åkte med pappa hem som också befann sig i stan. Mycket Alunda folk gick på bussen eftersom det är oktoberfest i stan, lite pinsamt är det kanske att en massa 95or går på. Men vad vet jag, dom kanske har haft annat för sig.


Och igår natt (25/9) kom Therese's och Mats lilla THEO till världen. Fick en bild på honom när jag satt på tåget. Det sötaste i bebisväg kan jag lova er! Och lik Mats så det bara skriker om det, enligt mig.
Ska träffa dom SÅ FORT jag kommer hem. Har till och med planerat att åka hem en dag tidigare än planerat bara för att få se underverkret. Och tretton dagar för tidigt var han, det lilla trollet. Han hade bråttom ut, och var nödvändigtvis tvungen att ploppa ut samma helg som jag skulle åka bort!

Ska försöka hitta på något att roa mig med nu en stund.
Ses vi i stan som Gud glömde, eller?
Pusshej.



Ps. Karl-Petter vann Kändisdjugeln. Inte för att jag följer det, men Karl-Petter är ändå min idol <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0