Brinn pengar brinn, jag vet att du är värd någonting. Du är hoppet i ett IQ-fritt land. Du är drömmarna jag drömmer ibland

2010-04-06 - 21:59:49
Ligger och väntar på att M ska ringa, det är nu 6 timmar sen vi pratade senast.



Imorgon ska jag till Claui med 11:20 bussen. Träffa henne och äta lunch, ska bli chiiilll om man säger så. Även om det blir ett kort besök så får jag i alla fall se henne! Man försöker ju träffa så många som möjligt, eftersom det kanske kommer dröja ända till sommarlovet innan vi ses igen.

Och imorgon kväll ska Jennifer äntligen klippa mig. Jag dör snart, ligger och drar isär mina kluvna toppar nu när jag har varit så rastlös, och jag svär, nyss drog jag isär en topp typ en decimeter innan den gick av!

Har börjat ändra lite hemrese-planer, fast än så länge bara i min hjärna. Funderar nämligen på att åka till Kil redan på fredag, eftersom Therese fyller 30.
Postat av: clara

himla tur att vi hinner ses iaf! åhnej tänk om vi inte hinner ses innan sommarlovet? helt galet ju

2010-04-06 - 22:26:43
URL: http://agnesclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0