Ett hån mot sunt förnuft

2010-04-05 - 17:52:34
2000 <3


Jag har aldrig upplevt en dag gå såhär långsamt förut tror jag. Kan ju ha något med att göra att jag somnade runt halv tre i morse, och vaknade kvart över fem, helt klarvaken. Det är fan inte okej att vakna såhär okristligt tidigt TVÅ gånger på ett och samma lov. Men jag började då kolla på en Wallander film i hopp om att kunna somna om, vilket jag gjorde runt sju och sov ända till nio. Tack för det i alla fall.

Som ni har märkt på uppdateringen så har jag inte varit helt nere på jorden på några dagar. I början av förra veckan var det på grund av dåliga saker, vilket resulterade i noll aptit och sömnlösa nätter. Nu svävar jag bland moln på grund av underbara saker, visserligen resulterar det i sömlösa nätter det också, men igår kunde jag inte sluta le.

Ja det finns så mycket att berätta, men så lite tid, och alldeles för lite intresse bland mina läsare. Ni vill ändå inte läsa ett fnitter-inlägg om hur nära jag är livet som jag längtat efter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0