Hemma efter en heldag på vift

2010-04-07 - 20:45:18
Nu är det lungt och stilla. Jag har helt sjukt trött efter denna dag, det var som sagt några dagar sedan jag faktiskt gjorde någonting (dvs vara utanför dörren) och eftersom jag inte sover speciellt många timmar per natt numera så blir jag trött otroligt fort.

Helt underbart att träffa Clara i alla fall, vandra omkring i hela typ Vilan eller vart hon nu bor, prata om allt. Verkligen allt. Dricka te och titta på bilder från förr, bli nostalgiska och inse hur bra vi faktiskt hade det. Tog halv fem bussen hem. Då det bara va att hoppa in i duschen när jag väl var hemma, slänga i sig mat och åka hem till Jennifer. Hon klippte mitt stackars hår. Så otroligt skönt att bli av med mina äckligt slitna toppar. Tur att man har vänner som är så flitiga! ♥

Så hamnade jag här, i sängen med datorn på magen. Kollar lite tågbiljetter till Karlstad på fredag osv.
Och imorgon måste jag åka till stan igen, för att köpa present till min 30-åring till kusin!
Postat av: clara

så underbart så :)

2010-04-08 - 09:40:37
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0