It's true, I was made for you.

2010-04-03 - 20:10:10
Kanske vänder allt till någonting gott.
Försöker att deala med problemen som knappt finns, som jag knappt vet vilka dom är egentligen.

Igår började väl påsken mer eller mindre. Först var jag hemma hos M, fikade och tittade på en gammal Johan Falk film. Vid fyra gick jag där ifrån till farmor och farfar (ganska nära, och i det fina vädret kunde man ju inte annat än njuta). Träffade i stort sett hela släkten på pappas sida, käkade påskmat och hade trevligt.

Imorse klockan nio började vi på våran 4 timmars bilresa till Alunda också, vi var här runt halv två. Hunnit få påskägg och ännu mera påskmat.



Men aptiten finns fortfarande inte där,
och jag vet inte varför.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0