Jag måste ta tag i livet nu

2010-04-15 - 19:27:36
Man kan inte må bra jämt, det vet jag. Jag har fått lära mig att leva med det, precis som alla andra. Men jag är nog den sortens människa som inte orkar stå när det blåser för hårt, jag är kanske svagare än alla andra och kan inte slåss med dom dåliga tankarna.



Vad har hänt sedan sist då? Jo jag har kommit in i en curling period. Har curlat fyra dagar i rad, det började med att vi spelade på idrotten i måndags, så gjorde vi ett lag med skolan som skulle vara med i en cup bland andra skolor i Karlstad. Spelade faktiskt min första match idag, mot Hammarö och vi vann med 4-2! Ganska otippat, faktiskt. Curling är inte lika tråkigt som det ser ut, men MYCKET svårare än vad man kan tro!
Har träffat M en hel del, igår var han här och såg på AA med mig.

Idag hämtade jag ut min kamera på Expert också. Lämnade in den för tre veckor sen för att objektivet krånglat, det stog i papprena att dom hade bytt ut någon motor. Har dock inte testat än men det kan ju inte va värre än innan.

Ska gå upp och lägga mig i sängen och plugga vidare med mitt och Miriams arbete i Biologi/Naturkunskap om typ massa äckliga bakterier, djur, svampar osv. Ha de! ♥
Postat av: clara

Jag vet inte säkert, bilden är tagen från anant håll men tror den heter En bok om kärlek av Michaela Forni :)

2010-04-17 - 21:20:22
URL: http://agnesclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0