Love me like you used to

2010-04-23 - 15:15:51
En låt ni kanske känner igen från filmen Patrik 1,5 ?



Idag har vi varit på studiebesök på ett reningsverk. Det ska jag aldrig göra om. Skit-lukten har satt sig i kläder och hår så det är bara att dusha och tvätta. Ovärt att jag gick upp tidigare imorse enbart för att duscha... Men jag trodde inte på allvar att lukten skulle sätta sig så förbannat.

Annars då, jo vi (jag, Carro, Maria och Bodil) gick och köpte pizza och satte oss i Maria och Bodils lägenhet efter studiebesöket, vi slutade ju tolv också så det fick bli vår lunch. Halv två tog vi bussen till stan och till tåget, kom till Kil för typ en timme sen.

Finns inte mycket annat att säga just nu, minns inte när jag bloggade sist men veckan har sett ut ungefär såhär:
Måndag - Träffade Markus.
Tisdag - Hemma från skolan pga migrän/huvudvärk. Sen träffade jag Markus på kvällen.
Onsdag - Gymmade med Maria för första gången på typ tre veckor.
Torsdag - Kollade på typ en tredjedel av den sista curlingmatchen i turneringen emot John Bauer (som vi visserligen förlorade) tillsammans med Alex. Sen träffade jag Markus.
Idag - Ska chilla järnet och typ tvätta kläderna som är förstörda pga reningsverket. Ni kan ju själva räkna ut vad jag ska göra ikväll..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0