Perfect

2010-04-09 - 12:00:38
Den här dagen började sådär. Pappa väckte mig tjugo i åtta, skulle egentligen gå upp klockan sju då jag hade ställt alarm, visste också att M skulle ringa FÖRE sju. Men min mobil har på något konstigt sätt laddat ur under natten. Så var det med det, och när jag sedan ska ladda telefonen så fattar den inte att laddaren är i och jag får ju lagom mycket panik, väldigt feltajmat att mobilen ska gå sönder HÄR OCH NU. Men tillslut gick det, och jag hann inte mer än få igång helvettet innan M ringer, och är lagom fundersam.

Men till tåget hann vi. När vi kom till Uppsala, och visserligen när jag kom till Stockholm också, så tappade jag fort räkningen på det otaliga antal människor som köade till musikens hus/kom från Stockholmspendeln/skulle med Uppsalapendeln i Stockholm med Pokémon väskor och blå peruker och lustiga kläder och stora jävla svärd i wellpapp. Det är helt klart vad det är för tema, Japan/anime eller vad det heter, hur kan det vara så vansinnigt intressant?

Nej, nu måste jag äta något, mår jätteilla. Va ironiskt att dom nu ropar ut att dom ska stänga kiosken för personalbyte i Hallsberg. Hoppas vi är där snart då.. Bara 1½ timme kvar innan jag är i Karlstad också!


Smsa?
Postat av: ida

det är ju uppcon i helgen!

Japan invaderar uppsala! :D

2010-04-09 - 20:38:17
URL: http://cornerstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0