Sånt som inte får hända.

2010-04-28 - 11:20:22
Tänkte bara säga att lördagen var rolig. Men att söndagen var desto sämre, trodde nog att min sista stund var kommen.


Och anledningen att jag inte har bloggat stavas Markus, och att min faster fyllde år igår så vi var där och åt tårta och mat. Men när jag kom hem ifrån det firandet fick jag även dra mig iväg på cykeln hem till Markus, mest för att jag fick näst intill panikångest över att vara själv hemma efter att jag fått ett telefonsamtal från Anette angående min morfar. Så jag cyklade och pratade med mamma i telefon samtidigt (avancerat) och sen låg jag raklång i Markus säng till halv elva, då jag åkte hem och la mig raklång i min egen säng. Det måste ha varit en konstig natt också, och i morse vaknade jag före väckarklockan och kände mig jättekonstig. Inte "sjuk" utan bara jätteskum. Jaja, det blev väl lite för mycket för mig igår antar jag.

Ska väl bry mig lite om mitt arbete i Arbetssätt och lärande nu, om grupprocesser. Har varit med om roligare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0