Så håll ditt huvud högt. För jag älskar allt du gör. Håll ditt huvud högt. Det är allt man kan begära

2010-04-08 - 20:12:49
Blev väkt kvart över sju imorse, av att M ringde. Minns knappt vad vi pratade om.

Legat och degat i princip hela dagen, bara packat ihop alla saker. Vid fem fick jag något ryck att åka in till stan snabbt för att köpa ny fundation och present till Therese. Det blev ingen ID-Bare Minerals den här gången i alla fall, hade ingen lust att lägga ner över 400 kronor på det denna månad.
Köpte ett träd till Tess, ett smycketräd på Åhléns. Hon får någon roligare present när hon har sitt stoora kalas i sommar. När jag var på Åhléns sprutade jag ner mig med Carolina Gynnings äckliga parfym också, luktar tant eller något, enligt mig själv.

Precis när jag klivit av bussen hemma i Alunda igen ringde M, pratade med han hela vägen hem. Fick sms av Mattsson förut också, kanske får träffa honom en snabbis med, trevligt trevligt.

Får se om det blir någon mer blogg ikväll, kanske ska plocka ihop det sista och sen bara ligga och se på film eller något. Vi får se. Ska göra ett försök att fixa mitt mobila bredband så jag kan surfta på tåget imorgon, ber till gud eller något om att det finns eluttag på Intercity tåg. 09:09 åker jag i alla fall från Uppsala till Stockholm, konstigt det känns att åka åt det hållet på en fredag, det har jag nog inte gjort sen jag bodde här hemma på riktigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0