Valborg?

2010-04-30 - 07:37:49
Vad är det med valborg egentligen? Det har blivit en ursäkt för alla ungdomar att supa sönder sig känns det som, men vad går det ut på egentligen? Jag frågar för att jag inte vet, och inte för att vara ironisk. Själv vet jag typ inte vad jag ska göra, ska och hälsa på farmor och farfar när jag kommer hem från skolan, men bara för att jag inte har varit där på länge. Sen går jag väl ner till Fryken och majbrasan med Markus, Henrik och Hanna, men jag vet inte än...

Ska gå och föna mitt hår nu, packa ner datorn och sen dra till skolan. Fysik (som har bytts ut till matte B) och biologi väntar mig. Helt ok en fredag tycker jag.


Ta det lung ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0