blir irriterad.

2010-08-02 - 19:04:22
Jag är trött och hungrig. Det värker i höger örsnibb. Troligtvis pga både töjningen (har fortfarande inte fått min riktiga töjning, idioterna SKICKADE den idag..) och pga hålet jag tagit själv i örat, och det är snart två veckor sen och såhär ont har det liksom aldrig gjort, inte ens när jag gjorde hålet. Får se om jag tar ur det och låter det läka ihop, och göra om det på riktigt sätt om några veckor, men det känns ganska ovärt, men inte så mysigt om det skulle råka vara infekterat eller något sånt.

Okej, dessa saker gör mig lite smått irriterad just nu, tålamodet ligger på noll.
Men en bra sak är att jag var i stan idag och köpte en ny klocka, det tycker vi om.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0