Haft att göra!

2010-08-05 - 21:51:39
Skönt att det äntligen kom en dag då jag inte bara sitter och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan gå och lägga mig.

Slutade jobbet runt elva, drog hem och åt, bytte om och sen åkte jag, Anette och Andreas till Sunne och testade nya äventyrsminigolfbanan. Svårt men roligt. Stannade där och käkade och sen hem igen, svängde förbi Östmarka på vägen och träffade lite folk.. Så otroligt skönt att fördriva tiden!



Haft en makalös träningsvärk idag efter gymmet igår. Ovanpå det så har jag fått växtvärk i fotleden typ, och ont i handleden efter för mycket arbetande. Snacka om tung dag. Men imorgon är det fredag, och då får göra hur ont det vill i min kropp!



Tycker om dig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0