Lång dag...

2010-08-11 - 19:10:19
Uäh, jag kräks. Det var svårare än jag trodde att få igenom töjningen. SUCKS TO BE ME!



Alexandra var här en stund idag. Eftersom jag slutade jobba tidigt och hon hade lite tid att slå ihjäl här i Kil så kom hon hit, och vi tittade på sjunde himlen och bläddrade i massa nya och gamla skolkataloger. Sen stekte jag plättar till den enda människan i typ HELA världen som förtjänar mina mästerverk (okej jag skulle gjort pannkakor men efter två misslyckade hade jag alldeles för lite tålamod så det stod mellan våffeljärn och plätt-saken, då blev det plättar). Sedan upptäckte vi nästa problem, ingen sylt, ingen grädde... Men vadå, vad är så enkelt som vanligt hederligt smör och OST på plättarna? Mår ni också lite illa nu? Det gjorde jag också när Alex berättade, men please, try it! Har fan aldrig ätit något så gott. Men tänk på att plättarna ska vara varma, vi åt dom direkt ur stekpannan typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0