Right now: Alunda

2010-08-15 - 20:21:44
Jag hatar verkligen att åka tåg, det har blivit en utsliten sysselsättning för min del. Har åkt så sjukt mycket tåg det senaste året så jag är seriöst trött på det nu.
Idag var det dessutom proppfullt på tåget, ungjäveln och mamman som satt bakom mig busade och härjade så ungen skrek halsen av sig av skratt. Höll på att döda dom, tills tanten brevid mig gav dom en ond blick, då blev det tyst, dessvärre var det bara 20 minuter kvar innan vi var i Stockholm.

Kan inte låta bli att tänka på dig. Allt som händer påminner om dig. Hela vägen tänkte jag "sist jag åkte till Uppsala med tåget hade jag pojkvän". Och det blev inte bättre när killen snett framför mig gick förbi och satte sig, han hade likadan parfym som du.
Postat av: Leia ♥

Hoppas du har en fin dag.

2010-08-20 - 14:10:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0