The pieces of my heart are missing you

2010-08-31 - 22:24:10


Jag undrar vad som hade varit annorlunda om du fortfarande funnits. Det tänker jag på ungefär varje dag, åtminstone nu, när jag önskar att du fortfarande fanns.
Jag vet inte om det bara är jag, men det vill liksom aldrig riktigt sjunka in. Du är borta, jag vet det, alla vet det. Men det är en annan sak att acceptera det. Om det är något jag är bra på är det att skjuta problem ifrån mig, förneka är jag världsbäst på. Jag kanske aldrig riktigt tagit det till mig, sen den dagen du försvann. Att jag hela tiden förnekar det i mitt huvud, att vi kommer ses igen. Jag vet att jag ibland letar efter dig på stan, och jag hatar när jag ser någon som är lik dig, för det är ändå aldrig du.
Jag vill tro att du fortfarande på något vis är här, men det känns för orimligt. Jag tror bara på onda andar.. Antar jag. Du kan inte vara en av dom.



Come come come back soon
I would trade away the stars and moon
If you came came came back soon
my darker days would all be done
Oh brooklyn sun



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0