Dag 17 – Mitt favoritminne

2010-12-07 - 23:14:17
Men för helvette, ett enda minne.. Ett favoritminne. Jag må ha dåligt minne, men minns ändå det där som har varit riktigt bra, och det är omöjligt att välja bara ett.


Den första Kent konserten med Ida 2008, i Karlstad!


Färjestads SM-guld 08/09. Att vara på plats i en nästan fullsatt hemmaarena, riktigt mäktigt!


Skolavslutningen i 9:an, vet inte om det är något favoritminne direkt, med tanke på alla känslor som var då. Men jag kommer ändå minnas klassen som den var, den var bra, den var helt klockren!


Taizé 09 (direkt efter skolavslutningen) med massa fina människor, och lärde känna massa nya människor. Kanske ett av mina allra bästa minnen när man ser tillbaka på det.


Theo kom till jorden, september 09. Helt otroligt, hela han är min lilla favorit. ♥


Utematchen på Ullevi i den 26 december 09, Frölunda-Färjestad. Dödskallt och trångt, men ändå ett helt galet minne. Europapublikrekord!


Andreas student!


Arvikafestivalen -10. Helt galet hur mycket vi slet, men ändå också ett sånt där minne som man kan se tillbaka på och vara glad över att man gjorde, även om man mest bara ville dö just då.


Matildas konfirmation.


Blogawards!


Så galet mycket minnen, allt får inte plats, det får knappt plats i hjärnan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0