Dag 20 – Den här månaden

2010-12-22 - 22:09:56
Den här månaden har varit mycket händelserik. Jag har gått ifrån djupaste botten till högsta toppen inom loppet på ungefär två månader.

Jag har blivit sårad, sårad av någon som jag knappast trodde kunde göra så mot mig, eller mot någon. Men jag har tvingats att se det positiva i det hela, vilket är att jag har lyckats gå vidare. Jag har lyckats bearbeta det hela så fort tack vare mina fina vänner, och att en alldeles speciell person kom in i mitt liv och såg mig för en liten stund, och jag fick chansen att inse att jag förtjänar någon annan, någon bättre.

Det har blivit julmånad! Första, andra, tredje och fjärde advent har passerat. Julkalendern började och pepparkakorna bakades. Ska verkligen inte "sticka under stol" med att det här förmodligen är den mysigaste högtiden på året.

Jag har dessutom fått göra min första riktiga utlandsresa. Vi har varit i Egypten en vecka, kan verkligen inte fatta att jag för mindre än en vecka sen satt i solen i Afrika. Jag älskar verkligen charter! Kan inte fatta att det har tagit mig 17 år innan jag fick göra min första charterresa, till sloen!

Den senaste månaden har både varit den värsta, och den absolut bästa på väldigt länge. Och jag är glad att bla. utlandsresan valde att komma vid just den här tidpunkten, då jag behövde det som mest.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0