Dalig uppdatering, och saknad av dom tre sista bokstaverna!

2010-12-12 - 18:33:15
Egypten ar underbart! Har solat och badat en massa (har nastan bara badat i havet), dock har det varit ganska kallt och mulet idag, sa vid klockan tre gick vi upp pa rummet och somnade, sov anda till halv sex, helt slut!

Vi var i *slummen* igar, dom gamla delarna av Hurgadah dar vi shoppade lite. Far dock vanligt ont i magen av att se sma barn arbeta, utan hela klader och skor pa fotterna. Plus att det fanns en hel del ackliga killar, och att vi formodligen blev lurade pa pengar.

Har dock fatt mig nagra favoritkillar har pa hoteller :) (det jobbar endast killar har). Amir som jobbar vid maten, dukar och serverar. Och Mohammed tror jag han heter, nere i poolbaren, vi har lart honom sage God jul och gott nytt ar. Alla ar sa sota och trevliga. 95% av alla gaster har ar Ryssar, och det har varit sa valdigt lange, ALL personal har kan flytande, dom pratar battre ryska an engelska!

Ska ga och ata mat nu, och Amir kommer direkt att fraga *everyshing is oke?* som han fragar typ 8 ganger per dag.

See you!
(har en valdigt begransad atgang av internet, kanske det enda egyptiska inlagget)
Postat av: Nikolajna

haha jag skratta som fan när jag läste "everyshing is oke?" , kunde liksom höra det i huvudet hur det lät :D hoppas du har det toppen....:) puss o kram tanten

2010-12-12 - 19:17:30
URL: http://nikolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0