Det är så nära nu så jag knappt kan fatta.

2010-12-08 - 23:08:06
Det känns plötsligt så overkligt, om tre timmar sitter jag i bilen påväg till Arlanda. Och om 10 timmar sitter jag på flyget på väg mot värmen! Kan knappt fatta det, min första riktiga utlandssemester, min första flygresa. Pirrar i magen, är jättenervös över att jag har glömt packa ner något, men så länge jag har mitt ressällskap så tror jag att jag klarar mig. Galet rädd över att jag har lyckats packat övervikt i något bagage, men sånt löser sig tydligen, flyttar väl över till Andreas ganska tomma handbagage annars, haha!

Den här resan kunde verkligen inte kommit mer lägligt. Behöver komma bort, skaka av mig alla problem och bli stark igen, jag är en god bit på väg, och den här resan kommer underlätta processen avsevärt.


Detta blir det sista blogginlägget på svensk mark skulle jag tro! Datorn kommer följa med till Egypten.

Puss på er som är kvar i Sverige ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0