En liten natt-bloggis :)

2010-12-22 - 01:10:55
Kan inte sova, sov till typ halv tolv i förmiddags, och sen sov jag en stund på eftermiddagen också. Men känner ingen direkt press att somna eftersom det bara är avslutning imorgon, och då gör det inget om man är trött eller har lite ont i huvudet.

Varit hos Therese en sväng ikväll, träffat Theo också som jag inte sett på två veckor typ. Gud så han växter och springer omkring! Vi tog upp granen och klädde den. Eller jag och Therese klädde, och Theo klädde av, haha! Sedan kom Kristoffer, och så åkte jag med honom hem, annars hade jag väl dött av köldskador, -20 grader gör ont!

Nu ska jag ta och lägga ifrån mig datorn och försöka sova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0