Oförglömliga Egypten

2010-12-18 - 21:47:53
Afrika, Egypten, Sahl Hasheesh var... Underbart, och oförglömligt. Kan inte skriva om allt i ett och samma inlägg, det kommer bli för långt. Tänker istället ta det bit för bit. Det blir roligare för er då också :)



Igår vid 23 tiden fick jag äntligen sova efter att ha varit vaken i uppåt 40 timmar, pga försenade flyg osv. Hade svårt för att somna på planet då det är fruktansvärt obekvämt. Sov endast två timmar i bilen ifrån Arlanda.
Vaknade i morse med VÄRLDENS huvudvärk. Vid tolv kom Alex och vi kollade in skolkatalogen och invigde min vattenpipa. Vid två drog hon, så då la jag mig och sov en stund, och såg på handbollsmatchen.

Är fortfarande inte helt återställd, eftersom jag vaknade ganska tidigt imorse också. Blir en tidig kväll ikväll med. Det är hårt att va på semester. Och jag längtar tillbaka äckligt mycket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0