9 timmar !!!!

2010-02-03 - 07:25:52
Bara tanken på att man har fått sova 9 timmar i två nätter på rad är helt underbar, även om man vaknar en sväng runt ett och inte kan somna om. Men sanningen är den att jag faktiskt inte känner mig speciellt mycket piggare än om jag sover 6 timmar.
Men det fina med en 9 timmars sömn är alla fina drömmar, och idag ville jag verkligen inte vakna mer!

Det har snöat här inatt, plogbilen är ute på vårat kvarter, gissar att det är min kusin Kristoffer som är ute och kör. Ser ut som han.
Idag väntar spanska, engelska, matte och biologi. Kan nog bli något utav den här dagen om min sömn kan visa sig leda till någon form av plugg-lust.


Nu ska jag äta klart min frukost, sen klä på mig, sminka mig osv.
Ha de gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0