Dagen som varit..

2010-02-11 - 16:52:06
Helluu.. Precis satt min iskalla röv framför datorn nu. Även fast jag bara har typ fyra minuter från bussen och hem så hinner man ju frysa arslet av sig. Bort med vintern snart, eller?

Dagen har varit jättebra, trots allt. Hade sista delen på engelska A nationella första timmen, prat-delen med Bodil. Gick väl sådär. Men skönt att allt är över.
Sen hade vi matte, fick faktiskt en massa gjort där. Eftersom vi precis lärt oss polynom så förväntar jag mig inte att allt ska gå jättefort för mig. Men det gick bra, trots omständigheterna.
Efter lunch hade vi naturkunskap utan lärare, men eftersom internet valde att lägga av efter typ 10 minuter in på våran lektion gick det hela åt skogen eftersom våran uppgift var att leta fakta till ett projekt på nätet.
Sist två timmar fysik. Som också gick jättebra. Gjorde en labb med en tempograf som jag dock gjorde fel på, men jag fattar liksom allt! Hur gött som hellst. Plus att vi fick sluta 20 minuter tidigare.

Nu ska jag fixa lite med fysiken, äta, byta om och sen åka till volleybollen med Anette. Ska hämta två tjejoor också som inte har någon skjuts (eftersom vi tränar i Tolita).

Imorgon är det fredag.
Imorgon börjar OS (omgomgomg).
Igår kom mitt paket från SVT (AA-plagget) men till fel brevlåda. Så mamma skickade det till mig idag.
Förhoppningsvis får jag mitt plagg imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0