Dödstrött

2010-02-17 - 19:31:14
Hemma igen, efter en natt hos Therese, Mats och lilla Theo. Helt otroligt vad stor han har blivit. Smilar gör han nu med, när han inte gråter så ler han nästan hela tiden. Och han måste nog vara den sösaste bäbisen som finns när han ler. Otroligt egentligen vad glad man blir av glada barn.
Vi käkade i alla fall soppa när Mats kom hem, sen åt vi semlor och drack te och hade allmänt roligt. Efter det fick dom spö i Buzz, men i andra omgången blev jag sist...
Har faktiskt fått sova riktigt mycket inatt, Theo har inte stört mig en enda gång. Vilket jag såklart hade räknat med när jag bestämde mig för att sova över eftersom små barn faktiskt blir griniga några gånger per natt.


Skoldagen har gått riktigt fort. På spanskan fick vi veta att lektionen är inställd på fredag. Vilket bara va bra för min del eftersom jag ska åka till Alunda på fredag med Anette och Andreas. Vi hade tänkt att åka efter lunch någon gång. Då slipper jag dessutom få frånvaro.
Matten gick också bra och den 1 tim & 50 min långa lektionen har aldrig gått så fort som idag! Guuud vad roligt allt blir när man kan!

Nu ska jag ladda inför skidorna, kanske går och lägger mig och somnar innan istället jag och Maria har tränat idag, jag är sjuuukt trött.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0