Dra åt helvette jävla idiot-hôvve.

2010-02-18 - 18:05:52
Jag mår skit.. Det är inte huvudvärk, det måste fan vara nått annat. Man kan inte ha såhär ont jämt, har haft såhär nästan hela veckan. Jag svär det påverkar ens koncentrationsförmåga i skolan så det bara skriker om det. Satt som ett frågetecken på fysiken idag, bra att jag var såhär borta idag när vi gick igenom det viktigaste i hela fysik A. Newtons lagar.




Sitter och lyssnar på gammal nostalgi musik, Sofijah och skit. Tycker allmänt synd om mig själv. Om jag kunde skulle jag äta godiset jag har brevid mig, men det äcklar mig. Jag mår illa..
Postat av: Emah

haha du måste ju fan tänka lite på mig om du lyssnar på Sofijah, erkänn ;D

2010-02-18 - 23:29:18
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Emah

sv; jaa de e Oliver, eller alla domdär killarna går i musikklass och sjunger så vackert att man vill gråta!

2010-02-19 - 07:37:02
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0