Fest på bond-vischan

2010-02-06 - 13:48:06
Jag är så-jävla-trött


Hade roligt i Östra Ämtervik igår. Massa med folk (och folk som inte skulle varit där), och faktiskt väldigt få som var otrevliga.
Som sagt var jag där och jobbade, satt vid inträdet och i kiosken och snackade med fullisar. Rätt roligt, eftersom det var många som tyckte synd om oss för att vi va tvugna att sitta nyktra och titta på alla fulla människor. Men ändå ganska äckligt att dom första började däcka vid tio, dom spydde, däckade, vaknade, drack lite mer.. Och så gick det runt. Fattar inte hur folk tänker.
Vid två så var det meningen att vi skulle åka hem, eftersom efterfesten började då och folk började försvinna. Men vi satt kvar en stund till, och pratade med någon som kunde härma ALLA dialekter samt norska, danska och finlandssvenska. Han hade en nykter, suuuuupersöt kompis med dig, hur trevlig som hellst. Fan att man inte skrev ner ett telefonnr alltså!

Två random norskar kom in också, som hade "vägarna förbi". En av dom sa att han kallades för Ole Puh (Nalle Puh) och han spelade "hard to get" men ändå så sa han till mig, Maria och säkert många andra tjejer till att "Du ÄR söt, och det är Ole Puh också". Han ville inte ha en massa tjejer efter sig, utan han ville ha EN. "Smart!!" sa jag då, "Eller, kanske två" svarade han.


Kom hem strax före tolv idag med tåget. Har varit med Anette in till stan och köpt lamellgardiner till uterummet, och jag har noll lust att hjälpa till. För jag ska sova lite nu. Inte speciellt mycket sömn inatt.
Bilder kommer sen! Dock inga från festen eftersom Maria inte tyckte att jag skulle ta med mig min kamera in dit.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0