Förkyld igen?

2010-02-10 - 07:32:02
Gud vad jag är trött på tidiga mornar nu.. Måste hålla ut två veckor till.
Varit uppe en timme redan, har duschat och ätit frukost hittils. Ska väl klä på mig snart och ta på mig min nyyya fina klocka, blåsa håret och sminka mig.

Tror jag är påväg att bli förkyld IGEN. Trött på den skiten också. Men det är väl för att den här jävla snön och kylan aldrig försvinner. Har ont i halsen/örat.. Usch vad synd det är om mig.

Vad har vi att se fram emot idag då? Spanska, engelska, matte och biologi... En heldag, helt okej dag med tanke på blandningen av ämnen (eftersom vi gör samma uppsatts på svenskan, naturkunskapen och biologin).

Nu ska jag ta tag i den här morgonen!
Ha de gött idag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0