Fullspeckad dag igen..

2010-02-14 - 10:41:51
Good morning sunshines.

Blev en tidig kväll igår, orkarde inte ens titta klart på tjejernas skidskytte, och hockeyn gick ju bra så jag kollade inte färdigt på det heller.
Försökte ligga och titta på en film på femman, men eftersom jag har en ny tendens att må illa när jag är riktigt trött och försöker vara vaken ändå så var det bara att vända sig om och blunda. Vaknade dessutom till rösterna av Vänner eftersom jag inte stängde av tvn.


Idag är det tänkt att jag ska plugga. Ska bara äta frukost sen skulle vi (jag och Anette) typ sätta oss direkt med Kemin som jag ligger jätte efter med. Om jag hinner ska jag göra klart fysikuppgiften också, men det är inget som är jättebrottom. Har dessutom volleyboll träning idag i två timmar, vet inte om vi skulle vara med på hela men en timme kan vi ju träna i alla fall.

Får se vad som hinns med idag, först och främst ska jag äta frukost. Sen tänker jag nog duscha för jag luktar otroligt mycket rök från igår.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0