Glömt bort bloggen..

2010-02-15 - 21:25:35
Mi maaadreeee vad trött jag är. Sitter fan och sover framför datorn, illa..
Har faktiskt varit en tung dag eftersom vi på idrotten hade vårat gympass, och sen tränade jag och Maria typ 40 minuter på gymmet efter skolan också. Så jag kan väl räkna med saftig träningsvärk imorgon eftersom jag aldrig hinner stretcha.

Har varit och grattulerat min halvkusin (eller något åt det hållet) på 30 års dagen idag också. Träffade min kusin Caroline också, det var trevligt. Inte ofta man ser henne, även om jag bor hemma hos hennes föräldrar, haha. Fikade en massa där.
Vid åtta var vi hemma och maten klar (alldeles för sent och fel rutiner för mig, gooosh) sen har jag hunnit bli klar med fysik labbrapporten och skrivit en lathund till spanskan som jag skulle gjort i fredags.


Nu ska jag ta och packa min väska, för jag ska sova hos Therese och Theo imorgon. Hoppas trollungen är snäll och sover under natten så jag inte är helt död på onsdag (då jag och Maria ska träna igen).. Haha, men i och för sig gör det inget, för han är söt ändå. Och ingen har dött av trötthet.
Så det kanske inte blir något bloggande imorgon, om jag inte får för mig att slänga in ett inlägg i skolan. Vilket jag knappast tror att jag kommer ha tid med. Imorgon ska jag plugga kemi A tills jag dör.


Ha de gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0