Hejhej bloggeen! (bara för att Alex vill att jag ska säga sååå)

2010-02-10 - 16:57:30
Precis kommit hem från skolan. Ska ladda upp med nått gött att äta för jag är (jämt, alltid, oavsett) hungrig, och se på AA avsnittet som har lagts ut nu. Har blivit värsta freaket av det nu när det händer så mycket, och jag skämms faktiskt lite över att jag tittar på avsnitten i förväg. Men en av anledningarna är att jag inte har ettan på tvn i mitt rum, eftersom jag gärna går och lägger mig vid nio och tittar på tv.

Snart är det helg! Vilket innebär:
  • Fredag: Behöver inte gå på spanskan, så jag äter lunch sen drar jag mig mot city och shoppar lite snabbt. Sen tar jag 7an upp till Herrhagen till min efterlängtade Theo och Therese.
  • Lördag: Svenska Rallyt! Tror vi ska till Sunne på nån sträcka och Colin crest.
  • Söndag: Alla hjärtans dag. Tycker nog fortfarande att den dagen är lite överskattad, men ändå lite mysig ibland.
Postat av: en uggla

åååhh, för min skull, jag är så djupt ärad

2010-02-26 - 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0