Jag hatar snön, nu & föralltid.

2010-02-21 - 11:20:52
Idag åker vi till Kil igen. Vilket innebär att vi trots varningarna på tv ska ge oss ut på vägarna. Har en känsla av att det kommer bli en lång färd hem, rent tidsmässigt.
Hemma i Kil är det också magsjuka i huset, tvillingarna sov där igår eftersom Lennart var själv hemma. Då blev en av dom magsjuka och risken är ju stor att Lennart också får det. Jag kommer då överdosera i handsprit för det finns inte på världskartan att bli sjuk nu. Dels för att jag bara ska gå i skolan tre dagar, tre väldigt viktiga dagar. Och dels för att jag ska åka hem på onsdag och se Kent på torsdag. Så nej, att bli sjuk är verkligen aktuellt.

Nu ska jag packa min väska, eller stänga in mig i Spotify's värld en stund till.


Mitt hår är numera det renaste i Alunda då jag först tvättade det med tvål (biiig misstake), sen schampo och balsam. Undrar hur det blir?
Postat av: clara

se till att den förkyldningen inte blir värre!

Nu har mamma börjat säga att det inte är skrivet i sten att jag får gå på kent.. förmodligen kommer jag med ren vilja lyckas men att det beror på dagsläget och att jag i nuläget, 3 dagar innan, faktiskt är så svag att jag blir anfådd av att gå upp för trappan.. den som lever får se men jag ska göra allt i min makt för att försöka lyckas gå. Annars kommer jag dö

Och vi får också verkligen hoppas att helgens snökaos har laggt sig i veckan. Som tur var ser det ut att det ska bli bättre, -5-0 grader på torsdag. Vi får hoppas att det blir så och att tågen inte ska skapa problem!

pussar<3

2010-02-22 - 12:25:36
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0