Jocke & jag ska aldrig dö

2010-02-26 - 16:50:12
KENT igår var... Fantastiskt. Rent musikaliskt. Själva arrangemanget (som Annexet står för) ska vi tala tyst om.

När jag såg Kent för första gången, i Karlstad tillsammans med Ida 2008 var jag ny kär. Gårdagens spelning blev själva giftermålet. Nu går jag bara runt och oroar mig för själva skilsmässan, eftersom jag vet att den kommer en dag.
Kort och gott var min andra Kent konsert något helt extra. Inte bara för att jag fick se Jocke live på nära håll, utan för att jag den här gången kunde sjunga med i samtliga låtar och nästan gråta till Mannen i den vita hatten. Eftersom jag är förälskad i nya albumet så blev jag helt hyper när låtar som Hjärta, Taxmannen, Töntarna, Vals för satan och Krossa allt spelades.. Desto mer uppskattade jag dom gamla älsklingarna Musik Non stop, Dom andra, Sundancekid, OWC och allt. Det va såå bra. Allt var så jävla bra. Åt helvette med Expressens och Aftonbladets recensenter.
Eftersom jag inte hade med mig någon egen kamera förutom mobilen blev det inga bra bilder eller ljudupptag. Så jag har lånat bilder ifrån personer på Facebook (som jag har länkat till).
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Nej du & jag ska aldrig dö.
Postat av: clara

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

sjukt stört enormt bra

2010-02-26 - 17:22:17
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: sara

underbart bra med kent

var där igår :))

2010-02-27 - 12:03:51
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/
Postat av: sara

underbart bra med kent

var där igår :))

2010-02-27 - 12:04:44
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0