negativ.se

2010-02-01 - 17:32:48
Jag gnäller verkligen HELA TIDEN, och jag stör mig på det som tusan. Men jag får lära mig att leva med min schitzo-halva.
Dagen har bestått av huvudvärk, huvudvärk och uppsatts. Börjar tröttna på huvudvärken nu, på riktigt, haft den i en vecka. Inget hjälper, jag borde plugga men pluggandet består av att läsa = mina ögon går ihop och jag somnar, vilket inte får hända. Vilket betyder att det inte är någon idé för mig att gå och vila, för jag somnar på två röda.


Jag tycker i alla fall om mina klasskompisar. För dom är roliga, och fina.
Snart ska jag äta fiskpinnar och potatismos, och jag skiter i vad ni tycker om det för jag har alltid älskat just fiskpinnar och potatismos.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0