Ont överallt och ingentstans

2010-02-02 - 20:54:59
Idag har jag:
  1. Fått ett sammanbrott på kemin och min lärare har nästan sett mig gråta. Ovärt.
  2. Tränat BodyPump (överträffar verkligen mig själv ibland).
  3. Bastat med Maria EFTER BodyPumpen (brukar ske ungefär en gång per millenium).
  4. Ätit semeltårta och druckigt festis (min mentor bjussa).
  5. Bråkat med Alex på fb.
  6. Haft engelska nationella.

Kom hem strax före åtta ikväll, jag är helt slut efter dagens träning. Först tränade vi en timme på gymmet också, så vi har varit riktigt duktiga.
Igårkväll gick jag och la mig sjukt tidigt, det är nog den enda medicinen som finns mot mitt idiot-huvud. No more pills for me.

Alexandra är söt, men också lite dum i huvudet. Om ni går in på min Facebook profil förstår ni.


Nu ska jag gå och dö i min säng,
för att imorgon kl 07:00 återuppstå med världens träningsverk.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0