Östra Ämtervik heere we comeeee

2010-02-05 - 08:09:33
Godmorgon!

Innan jag skriver om någonting annat så ska jag bara informera er att min mage två inlägg ner INTE innehåller någon junoir. Utan bara tarmar som bråkar med mig, "obalans i tarmfloran" kan det kallas. Ett litet roligt aprilskämt såhär i feburari som några gick på i alla fall.



Idag ska jag, Alex, Bodil och Maria vara med och typ ta inträde på en fest i Östra Ämtervik med tema Porr. Det är Marias bror som fixat festen för hela sin skola.
Så när vi slutar så ska vi dra hem till Marias och Bodils lägenhet och fixa oss och äta familjepizza. Sen ta tåget till Sunne där Marias bror hämtar oss. Ska bli intressant och se vad folk har på sig, om dom har på sig något över huvud taget.

Tur att det blir en lugn dag i alla fall. Fredagar innehåller bara svenska och spanska.
Ska åka in till stan med ett tåg så jag är där lite tidigare, för vi ska gå och titta på skor tills ikväll. Vadå sista minuten?

Blir nog inga fler inlägg för idag. Ni får bilder imorgon!
Pöss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0