15 timmar gav mig inte mycket.

2010-01-07 - 18:58:51
Idag är det verkligen synd om mig...



Inte gjort mycket idag. Gick och la mig runt sex igårkväll och somnade nog på dirren, sov till typ åtta för då ringde mamma och väkte mig så jag inte kunde somna om. Tog med mig täcket ner till soffan och där sov jag minsann en timme till. Så jag borde verkligen vara utvilad, men om jag lägger mig i soffan somnar jag nästan direkt. Hm.. 15 timmar räckte visst inte. Har dock ett svagt minne av att jag vaknade runt ett inatt, men har inte fått nån klarhet i hur länge jag var vaken.

Vaknade av att jag knappt fick nån luft, min nästa va helt igentäppt och min mun var torrare än alla öknar tillsammans eftersom jag har legat och andats genom munnen i 15 timmar. Good..

Så dagen har spenderats i soffan, och framför datorn. Det har varvats med BJ's, The Big Bang Theory och bullar.
Och nu fortsätter min kväll med radiosporten, te och mera bullar och Timrå-Färjestad. Måtte djävulen ta Timrå nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0