2010?

2010-01-01 - 15:05:32
Nyår är över.

Igår satt jag och slet med ett inlägg som skulle innehålla bilder från året som gått. Men jag insåg att det har hänt alldeles för mycket under detta fantastiska eller icke fantastiska 2009. Ni får helt enkelt försöka minnas lite själva.

Vi var väl hemma runt tre imorse tror jag. Tog mig upp vid tolv, käkade frukost och gick tillbaka till min varma säng.
Dagen kommer ägnas åt att packa eftersom jag åker till Alunda imorgon. (Åh, btw. Det var en på "nyårsfesten" igår som kände till dom trakterna mycket väl, vilket jävla under!). Tåget går 10:26 imorgon, inser nu hur jävla mycket jag kommer få ändra mina rutiner eftersom jag har vant mig att gå upp vid elva och sega till tre på eftermiddagen.



Mår lite sådär..
Postat av: clara

vi måste ses massa när du kommer hit <3

2010-01-01 - 21:26:27
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0