Don't try to fix me, I'm not broken.

2010-01-09 - 19:03:49
Hello, I'm the lie, living for you so you can hide,
Don´t cry...



Ja det va snabba ryck i stan idag. Tror knappt jag var där i en halvtimme.
Böt min Krunegård skiva som jag fick i julklapp (men som jag redan hade) mot Vänner säsong 5.
Sen gick jag och tittade på kläder på Gina men hittade inget, allt var bara så rörigt där. Men på MQ hittade jag en mössa, ni får väl en bild på den när jag kommer hem till min kamera!
Hittade även en halsduk, men som jag aldrig köpte. Ska in imorgon igen innan jag ska med tåget och köpa den tror jag.

Apropå imorgon och tåg så lämtar jag östra Sverige nu för några veckor i väster. 16:09 går mitt tåg imorgon, 17:15 från Stockholm. X2000 så det tar bara ca tre timmar från Stockholm, lovley.
Och på måndag börjar livet igen. Jag kommer få träffa mina fina igen ♥.

Ligger i sängen och lyssnar på Brynäs-Färjestad på Radiosporten. Fan att pappa och jag aldrig åkte dit, är ju inte mer än 10 mil till Gävle från Alunda va? Nästan värt det, speciellt nu när det verkar gå så bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0