Halkar efter.

2010-01-19 - 19:18:41
Ligger efter med bloggandet - har massa bilder som jag borde lagt in på bloggen. Men det har helt enkelt inte funnits den tiden på ett tag.

På lördagen var det ju dop, och efter det så blev vi bjudna hem till min faster, med typ hela släkten.
Söndagen spenderades i ett garage, hjälpte Lennart och Andreas med en bil som dom renoverar, tycker det är kul att vara med och titta!
Måndagen ägnade jag åt mitt tänkade, ramlade nästan ner i nått hål igen men jag tror jag klarade mig.
Idag var det en lång och härlig tisdag, som Maria och jag avslutade på gymmet, åkte med 17:10 bussen hem och sen följde jag med Anette hem till twinsen och fikade. Vi har precis kommit hem där ifrån.

Nu vankas det falukorv och taggas handboll! Gött med EM, tror dom kommer gå långt denna gången.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0